TRÄNING

Jag har varit i skolan idag och sista lektionen hade vi idrott med vår nya lärare och han var jättebra, jag blev svettig(bra info täbker ni säkert) men det är inte vanligt att jag blir det fast jag kämpar för förut hade vi en annan och han var inte så bra, för han var inte utbildad och det är han som vi har nu. Ska har träning sen, är inte så taggad för det var ganska länge sen jag tränade sist men jag får ändå göra mitt bästa eller nu vad man säger. Nu är jag hemma hos Bulle med Anna och ska snart äta...
MAY YOYR DAY
-Beatrice

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bea o Nejla kan inte ni göra ett inlägg om Linneas blogg ??? http://iheartlautner.blogg.se/

2011-01-14 @ 09:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0