NY CITY

När jag var i NY var det helt underbart, dom som inte har varit där måste uppleva den känslan bland alla höghus och gula taxibilar tuta över allt. Jag var där i 6 dagar och jag saknar redan den staden alldeles för mycket, kärlek till denna stad. Det mest häftiga var att åka upp i Empire State buildning för det var otroligt hög, man trodde att bilderna som jag tog var från ett flygplan, undra då om man hade åkt upp i World trade center(väldigt mycket högre ska jag bara säga er).
Ganska immit för vi var högt uppe bland molnen.
Utanför vårt hotelfönster fårn 7 våningen tror jag
En sådan underbar stad
söt tjej men en Polis
Ice cofé på McDonalds

Amrikanska Panncakes, super goda

Inte staden med endå underbar på sitt sätt

Empire state buildning

Vad glad jag är? Central Park
Jag har tusen tals bilder men man kan ju inte lägga upp alla men det kan komma lite då och då. Ha en trevlih dag.

MAY YOUR DAY
-Beatrice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0