NEVER SAY NEVER

Jag vill bara passa på och prova det här som Anna gör på sin blogg det verkar bra och intressant så Neatrice ska göra det nu så passa på och läs NUUUUU!

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 –Dig och dina vänner i bilder
Dag 3 – Min klass
Dag 4 – Vad är kärlek
Dag 5 – Min dag
Dag 6 – Min min bästa vän
Dag 7 – En ny bild på dig själv och 10 faktan
Dag 8 – I min handväska
Dag 9 – Mina syskon
Dag 10 – En bild på dig förra året och en från idag
Dag 11 – Det här saknar jag
Dag 12 – Mina rädslor
Dag 13 – Något du älskar
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag 
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Det här får mig att må bättre 
Dag 17 – Min skola
Dag 18 – Betydelsefulla låtar
Dag 19 – En favorit

Kommer få båda Beatrice och Nejla i inläggen
-Neatrice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0