LÄNKTAR TILL SOMMAREN

Jag vill skriva lite om min tankar om sommaren jag längtar så fruktansvärt till sommaren för då kommer jag och Nejla flyga till LA. Vi ska träffa alla känisar speciellt Justin Bieber. Och sen ska vi åka limmo tur runt hela Hollywood på kvällen. Engelska lektiorna eller när det är skola så kommer vi gå på Whittier College.  http://www.wcpoets.com/landing/index. Lektionerna kommer vara runt 40 min och 3 gånger om dagen, och sen så kommer vi få håltimmar som det står att man kan bada och sola vid havet, och det låter skönt. Plus att alla lektioner är inte bara sitta i klass rummet med pappaer och en penna, vi skulle få gå på museum och olika strandsporter, vi längtar hemskt mycket.
MAY YOUR DAY
-Beatrice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0