Gästinlägg

Heeejsaaan, Natalia här!
Vet ni vart jag vill? ... *bam*bam* bam* NEW YOURK! Jag är verkligen helt kär i den staden och de är typ min dröm att bo där. Skulle va så sjukt kul att bara åka dit. Men nu är det så att det inte går att åka dit för att jag ska åka till andra ställen som man så klart också vill åka till. Aja, slutpratat om min älskade dröm stad... Ni kanske redan vet att Bea ska få en hund den 11 Maj. Jag är så glad för hennes skull! Hoppas jag får vara "barnvakt" till henne (asso, hunden). Bea har två namn som hon ska välja mellan, det skulle vara till stor hjälp om ni kunde säga vilket ni tycker verkar bäst. Det står mellan Tove och Mollly. Själv så älskar jag namnet Tove men molly är också väldigt fint!
Aja, jag började för typ... 1 min sen så jag får väl dra mig. Men det var roligt att pratas vid. Hare' gooodie :)
LOVE
-Natalia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0