EN RIKTIG SNÖIGT LOV

Har precis varit ute i ca 1.30 minuter och skottat och kollat på när min hund Mio har gräft och gjort en tunnel och nu när vi har kommit in ligger han på sin plats och är helt slut och han villl nog bara sova,  pappa kommer hem snart från en hockey match, och när han kommer hem ska Mio och jag gå en lång promenad i skogen som det då är helt mörkt i och då har man med en ficklampa. När man lyser mot mio ser man två röda ögon och hans reflexjacka. Jätte intressant tycker ni säkert med det är det jag har gjort och ska göra senare när jag har gått ska jag nog ta en lussabulle och varj choklad med grädde.
MAY YOUR DAY
-Beatrice

Kommentarer
Postat av: Farsan Asplund

Fin blogg, rolig läsning och fina bilder!

2011-01-06 @ 23:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0