DRÖMTANKAR

När jag blir stor ska jag och Nejla ha ett eget klädesmärke som heter BELLE FLEUR. Vi hoppas på att det blir lika kända som Forever21 eller Victoria´s Secret som på internet för vi ska göra en hemsida först med våra kläder som vi har designat, tillomed kommer vi  börja designa i ung ålder, precis som Broock i One Tree Hill, min favvo serie btw. Och då ska vi göra så det blir lite känt, och som senare när det har blivit det ska vi ha en affär där vi då fundera på att ha den i New York eller Kalifonien, LA. Till slut kommer vi vara berömda mode designers på massor av röda mattor överallt i världen. Det är i alla fall min dröm som jag ska göra till verklighet.

Ett eget foto från när jag var i NY förra året i Maj

MAY YOUR DAY
-Beatrice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0